zondag 19 januari 2014

Warmte en vrolijkheid..

Dit weekend heb ik voor beste vriendinnetje van mijn kleine man, een vrolijke sjaal gehaakt!ik word er zelf blij van! Ten eerste door de vrolijke kleurtjes, ten 2de omdat ik eindelijk eens iets meisjesachtig kon maken en ten derde, eindelijk eens een project dat in 1 weekend klaar is! 

Nou ja bijna klaar dan, ik wil er nog een vrolijk mutsje bij haken. 'T setje is bedoeld als bedankje voor de heerlijke wandel schoenen die we mochten hebben voor Danno! 

Hihi zag in gedachten ook een blauw setje voorbij komen. Zie het al helemaal voor me, die twee, naast elkaar lopend (eh rennend), op weg naar de speeltuin.





1 opmerking:

  1. Op naar een blauwe sjaal dan, dan kan dat plaatje in je hoofd werkelijkheid worden :-) Mooie sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...